Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

ALEXA RANKI DÜŞÜRME


Bir web sayfası açtınız, sayfalarını, kategorilerini ve temasını güncellediniz. Sıra geldi içeriğe onuda eklemeye başladınız. Eklediğiniz içerikleri arkadaşlarınızla paylaştınız. Baktınız ki alexa değerleriniz istediğiniz gibi gitmiyor, sıkılmaya başladınız. Araştırma içerisine girdiniz. Ben bu değeri nasıl düşürebilirim. Değerli arkadaşlarım bu değer belli bir süre çok hızlı düşer ama bir noktaya geldikten sonra tıkanır. İşte o noktada yapmanız gerekenleri bilirseniz çok daha iyi sonuçlar alabilirsiniz. Mesela ben iki siteye kendi tecrübelerime istinaden alexayı düşürmeye yönelik çalışmalar yaptım. Aslında böyle belirtmem yanlış olur. Tamamen doğal oldum ve o kendi kendine düşmeye başladı. Bu düşüş ciddi oranda etkisini göstermeye başlayınca bende durmadım ve sürece devam ettim. Bu iki siteden biri damlakaraman.com.tr diğeri ise ayhankaraman.com.tr şimdi ise ayhankaraman.com sitesini kurdum ve yine aynı stratejiyi ona uygulamaya başladım. Peki neler yapıyorum;

  • Öncelikle webmasterlara yönelik içerikler hazırlıyorum. Onlara fayda sağlayacak kaynaklar sunuyorum. (Webmasterlar alexa toolbarı en etkin kullanan kişilerdir.)
  • Alexa Toolbar kullanıyorum, çevremdeki arkadaşlarıma da kuruyor internet sitelerimde gezinmelerini söylüyorum ve bunu yaptırıyorum.
  • Sosyal medya ağlarında yer alan gruplarda aktif rol alıyor, paylaşımlar yapıyorum.
  • Mail gönderimi yapıyorum. İnsanları sıkmadan, boğmadan yüz kişilikte olsa liste oluşturup mail gönderimi yaparak organik trafik sağlıyorum.
  • Sektörüm ile alakalı bloglara yorum yazıyorum. Yorumu onaylayacak admin illaki sitemi ziyaret edecek ve ediyor da.
Yukarıda paylaştığım maddeleri uygulayan her web sitesi sahibi ciddi oranda düşüş yaşar. İstikrarlı yapan kişinin sitesi de istikrarlı olarak ilerler. Bu yazımı sadece bu kriter için yazmadım. Bu uygulamaları yapmanız web sayfanızın sosyal sinyallerini kuvvetlendirir, google bot tarafından daha sık ziyaret edilmenizi ve kelime bazlı yükselmenizi sağlar. Yani biz aslında alexayı bahane edip arama motorları ve kullanıcılar için çalışmalar yapan kişileriz. Bu tür platformlar sayesinde hem sitelerimizi, hem çevremizi hemde kendimizi geliştiriyoruz.

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib